Taas on kovin huonoja kuvia. Ei voi mitään, kun ulkona on pimeää päivälläkin, kumma vuosi kun ei ole lunta ja koko ajan vähän sumuinen ja sateinen päivä ja kaiken lisäksi nämä pikimustat pennut! Ainahan mustien koirien kuvaaminen on vaikeaa, mutta nämä ovat väriltään supermustia. Anteeksi kuvien laatu.

Ulla ja vaavit

Jaminan Midnight Special, uros

Jaminan Midnight Magic, narttu, varattu

Jaminan Midnight Knight, uros, varattu

Jaminan Midnight Starlight, uros



Kommentit